Friday, July 1, 2011

1 murid 1 sukan 1 malaysia 2 hati jadi 1 ! haha

oke, ari ni nk citer sikit pasal someone , kali ini , aku nk citer ttg sorg boy ni , yg aku gelarkan hippy ! haha . agak kegilaan bunyi ny , tapi 2 3 ari ni , aku angau sangat kat die ..

 well , sebelum ni , aku memang dh jnji kat diri sendiri yang aku takkan bercinta or jatuh cinta dan yg seerti dengannya ,, tapi , entah makhluk apa yang tuhan kirimkan kat aku ni , buat aku terlalu fall in love . memang kami dh contact , tapi dia tak tahu pun aku suka sangat kat dia .. haha .. oopps , x kena kan tajuk dengan intro ny ?

oke , cerita dia cmni , tadi , kitaorg kumpol utk memulakan larian , . sememangnya aku bersemangat giler , sebab kita dah jnji nk dtg utk larian ni. janji sebagai kawan je ek . haha . puas aku tajamkan mata nk cari mamat ni , last2 aku jumpe gak .. memang korang rasa benda ni remeh , tapi kalau korang dekat posisi aku , di mana korang suka someone tapi dia x tau dan yang paling penting bila mana mamat tu jadi igauan ramai junior dan rakan sebaya dia .

agak sukar untuk aku memulakan larian pada mulanya , namun , setelah terlihat dia sekali lagi , aku akhirnya berjaya menamatkan larian . kalau kitaorg jumpa , kita just senyum at each other . arap2 dia pun ada perasaan yang sama macam aku . hihi . i loike it ,. dia baik , caring , manja , and dia anak mama !

dear hippo,
mula2 masuk sekolah dulu , saya agak benci kat awak , awak ego , berlagak , perasan handsome(nak buat cam mane awak mmg hensem pun) .awak mmg berlagak , cukup2 berlagak sebab awak tahu semua org minat kat awak . saya betuk2 meluat tengok awak . hampir 2 tahun perasaan benci saya tu meluap luap . benci tahap giler babi dah tu .

entah kenape tahun ni , hati saya terketuk lepas awak tegur saya . awak tegur saya , bagi salam , dan awak marah bila saya tak jawab salam awak . saya yang gabra bila tengok laki ni , lagilah gabra bila tengok awak tegur saya ,.

HIPPO: assalamualaikum .. hehe
SAYA: ish !
HIPPO : kalau islam tu jawab la salam ..(nada sindiran yang agak keras)
SAYA : waalaikumsalam ..
HIPPO : selama ni saya perhatikan awak , muka awak memang serius , susah sangat ke nak senyum ?(sambil tengok aku dengan pandangan yang agak menggoda dan cool)
SAYA :(terpana sekejap - hensem jugak mamat nih , bisik hati kecilku)  oooh ,(tak tau da nak jwb apa)
HIPPO : jangan la jual mahal sangat senyuman awak tu , senyum tu kan sedekah ..
SAYA : (terkedu) sambil senyum sinis !

hippo pun berlalu seraya membalas senyuman sinisku dengan senyuman yang lebih menawan ! aku tertunduk , and guess what ? aku tersenyum sorang2 !

and what ? bali rumah kitaorg yg dh lama fren dalam facebook , terus chatting ! hahaha .. di situ la bermulanya era angau gua ! lelaki ni , almost perfect , cuma , dia pemalu sikit !

takat ni je la entry gua , hehehehe . nk g mandi jap , !

No comments:

Post a Comment