Friday, May 6, 2011

tett ! aku tipu korang .. aku kata next entry aku akan post tentang aku dan dia . tapi apa ? haprakkk .. takdak apa pun . haha .. dan itu juga membawa maksud bahawasanya aku BELUM dapat dia ..

  duduk sorang2 kat rumah ni , mcm tak da kehidupan , aku rasa macam penganggur pulak .. xdak kerja , maklumla still student kan ? 
 student ? kerja student ialah buat homewrok kan ?
 oh tidak ~ itu maknanya aku alpa pada homework aku ..
 aku juga lupa pada exam yang sedang menunggu pada minggu depan . pergh ~ 

 takpe kan ? ckgu ckp belajar ada banyak cara .. jadi aku cuba selitkan unsur2 pembelajaran sikit ari ni  
 ek ? 

nak cerita apa ek ? blur dh ni ..

2 3 ari ni , tidurku sering diulit mimpi aneh .. ecece .. ayat main woookk ..
betul , x tipu . mimpi yang pelik2 .. macam ari tu , aku mimpi dengan usia aku yg 16 tahun ni , aku dengan sorang lagi kawan aku dijadikan guru sandaran yang tak bertauliah di salah sebuah di sarawak yang aku langsung tak tahu nama tempatnya . 

 dijadikan cerita , ari tu , sekolah tu ada satu majlis , aku dudok dengan kawan aku . sebelah aku pulak ada mamat hensem .. usia dia lingkungan 20++ la ..dahla hensem , dengan memakai baju yang menampakkan abs nya itu , aku terkelu pulak kat sebelah dia .. hahaha 

 entah kenape , tetibe je ada orang tusuk lelaki tu , teruk jugak dia masa tu , lelaki ini , misteri , ya ! misteri . entah dia tu anak boss ke ape . tapi yg pasti dia diusung ke satu tempat , then luka dia dijahit .. yang best sangat , lelaki tu balik tempat asal dia , org lain tak sedar lagi ada org kena tusuk waktu tu , kire belum kecoh lagi aa .. 

 tetibe je , die peluk aku , dia cakap aku dalam bahaya , then aku terpegang luka dia tadi , sekaligus abs dia ! ohmygod ! idaman gadis .. tidak terlalu menonjol dengan lagaknya yang bersahaja . waktu tu la , dia bawak aku masuk kereta sport dia dan kitaorg terus memecut , ! fuhhhhh !

No comments:

Post a Comment