Thursday, March 3, 2011

lelaki hensem VS lelaki perasan hensem

ntah kenape tetibe je fikirkan topik ni ..mungkin sebab ternampak mamat tu tadi kot . ntah ubat pengasih apa la yg mamt tu guna . sampaikan dekat sekolah tadi mcm2 perempuan yg dudok dengan dia . nk kata hensem tu tak lah wei ,. of coz not my taste.

      tett ! berbalik kpd cerita tadi . lelaki ni kan kalau la dia perasan hensem mesti dia buat muka control macho tu . lelaki2 sekalian , jgn ingt perempuan x nmpak mcm mna muka control u all tu . haa gotcha ! kalau korg hensem pun boleh jadi tak hensem dibuatnya kalau korg asyik nk control je .
  
    cuba la korg buat2 x tau je . buat seolah olah korg la org yg plg hodoh kat dunia . x payah nk perasan .. haaa .. kn lebih natural . kalau dh natural tu terserlah la kemachoan korg . baru la ada 'kick' sikit kat pompuan tu .

     weh . aku pompuan of coz aku tau . yang aku tak fhm dgn lelaki ni , kdg2 tu mengacau pompuan lebih, kalau pompuan dh lyn mula la nk mengata yg pompuan tu prasan cantek . eh ,korg tau tak kalau korg kacau pompuan ni, diorg akn rasa " oh ! i'm hot ! i'm hot ! look at me ! " and dekat muka diorg tu seolah olah tertulis "get me while u can " . dan , apabila pompuan tu sedar yg dia tu hotties , mulalaaa control segala galanya .. semua serba tak kena . yg tak gedik pun pandai jadi gedik .

      haa , sebab tu la korg susah nk dptkan perempuan yg tak gedik kononya . lain kali bagi la 'ticket' yg umpph sikit .. yg dpt d iingt n dpt buatkan perempuan tu angau kat korg . angau smpaikan diorg kejar , obses n kalau boleh buatkan dia gila ! smpai diorg tpksa skodeng korg utk lepas kn rindu! haa .. baru ada rasaa !

    so , beringatlah be natural .jual mahal sikit la baii !

3 comments:

  1. saya suke topik nie..hehehe

    saya dah follow blog nie, bole follow saya kembali?huhu

    ReplyDelete
  2. thnx sbb like . yaya . sy dh follow awk pun .. xD

    ReplyDelete