Thursday, May 5, 2011

rindu tak kesampaian ! =(

lama btol x update .. bz .. hurh ~ letih dan bosan .. hanya itu yg mampu menggambarkan diriku sekarang .. RINDU ? sememangnya .. pada SIAPA ? ya , pada dia ..

  mungkin ini yang dikatakan realiti hidup .. ya ! pada usia aku yg masih begitu mentah , masih banyak asam garam kehidupan yang perlu aku pelajari , walaupyn abah sering menceritakan pengalaman nya untuk mengajar aku erti kehidupan , aku tetap tak puas selagi aku sendiri tak jalani sendiri liku-liku kehidupan .

  kehidupan yang sudah ku duga bukanlanh senang , namun tak ku sangka sebegini sukarnya hidup sebagai hamba Allah . aku pasrah . segala cerita muda aku lalui begitu sahaja . sesekali aku cuba melakar keindahan yang hanya mampu diperoleh di usia remaja . berseronok dengan cara yang baik . namun , kehidupan ku agak mendatar . tiada apa yang menarik jika dilihat dari luar . dalam HATI siapa yang tahu ?

  ya ! hatiku gundah , resah dan berkecamuk . setahu aku , usia ku yang baru mencecah 16 tahun ini , aku sememangnya tak layak untuk berbicara soal cinta atau hati . kehidupan yang dikelilingi oleh orang dewsa serta dunia remaja memaksa aku untuk mendalami erti sebenar cinta .

  beraneka cerita telah ku dengar . banyak jugalah pengalaman aku . apa yang pasti , aku terlalu rindukan dia , hampir 5 bulan aku tidak melihat kelibatnya . mungkin keadaan tidak mengizinkan aku bersamanya ? atau mungkinkah dia mempunyai cerita nya sendiri ? yang masih aku tak tahu ?

  luluh benar rasa hati setiap kali berbicara tentangnya . panas benar rasanya kelopak mataku . sudah ku duga , air mata ku akan jatuh lagi . jatuh setiap kali ingatan aku jatuh kepadanya , semakin laju pula air mata ku jatuh saat pandangan jatuh padanya , saat mata bertaut . hati siapa yang tak terusik bila melihat lelaki idaman duduk tidak jauh dari kita , sedag membasahi lidahnya dengan nama-nama allah . terkumat kamit mulutnya memanjatkan doa .

  takkan ku lupa hari yang sungguh istimewa itu . walaupun dia tidak pernah mengenali aku secara mendalam . mungkin dia ingat lupa ingat lupa padaku . semua itu ku terima dengan hati yang tidak ikhlas ! ya tidak ikhlas sama sekali . hampir saja aku lemparkan senyuman aku yang masih tidak dapat menandingi kemanisan senyuman nya .keredupan matanya ! terasa bagaikan di awangan setiap kali dia ligat bermain di mindaku .

  mungkin salah aku juga kerana tidak pernah cuba untuk mendekatinya ? insyaallah , cuti semestar nanti , ingatkan nak jenguk dia . ingatkah dia pada aku ? pantaskah aku menjenguknya ? atau tidak sakitkah hatiku kiranya lain yang ingin ku sapa ,lain pula datangnya . jika benarpun dia telah menjadi milik org , biarlah , aku tahu , usianya masih muda , masih banyak peluang yang dapat ku rebut . =) .19 dengan 16 tak jauh beza kan ? my dear , wait for me ya ?

 britney spears betul ! "i must confess , my loneliness is killing me now !" dalam lagu baby hit me one more time !

just wait for another entry , aku akan try babe ! AKAN ! hehehe :)))

No comments:

Post a Comment