Monday, February 14, 2011

MR.Q

 ohhhh ~ model boxer or lebih dikenali sbg aktres ni sexy sungguh kn ??? tapi x dpt lwn MR .Q ku .. hahaha .. fyi aku akn jadi MRS Q .. hahah .. brangan lebih .. aku je yg knl dia .. dia x knl pun aku ..


                  * * * * *


    xpe r .. aku tkut kalau dia tau yg aku ni syok kat dia , dia pulak yg lari ... so ,, less is better than nothing .. tgok dari jaoh pun jadi laaaaaaa .. disebabkan Q aku  hapuskan semua lelaki2 lain di luar sana .. kononya aku setia sgt kt si Q ni ..
  
    tp btol ape .. hmm .. kdg2 bodoh jugak kan .. yela ape boleh buat .. hati aku .. dia knl aku , rapat dgn aku ,, sbg kwn pun aku x kisah .. almost 2 years perasaan aku ni disimpan cm tu je .. kdg2 rasa nk kuburkan trus pun ade jugak .. tp x dpt laa .. rindu sgt kt dia .. last skali aku jumpa dia last year .. miz u so much !! waaa ..

No comments:

Post a Comment